BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 22, 2009

EXAM!! EXAM!!

Huhu...ape kabo pembaca sekalian?..lame jugaklah aku punye blog ni bersawang...hehehe...maklum lah, busy la katekan...sekarang ni aku dalam Latihan Pusat Pendebat USIM untuk Debat Diraja 3 sampai 8 Disember 2009 ni...tapi kat post kali ni aku tak tulis pasal latihan tu la, nanti untuk post yg lain aku tuliskan...yang ni aku nak tulis pasal exam dulu....Isnin, 16 November 2009, aku telah menduduki kertas terakhir untuk Final exam Semester 1, untuk subjek Al-Madkhal ilaa al-fiqh wa al-Fatwa...Mase diberi selama 2 jam dan 30 minit....Soalan ada 5, and kena pilih 3 soalan jer...huhu, agak mencabar soalan yg diberi.....aku jawab soalan 2, 4 dan 5....Tapi alangkah terkejutnya aku bila rakan aku yg lain cakap soalan 1 wajib jawab...Waktu tu, yg tak jawab soalan 1 gelabah la...aku pun ade rase risau gak...ye la, mane tidaknye, dah la soalan 1 wajib, and pastu tak jawab, confirm la hilang markah....adoi!!...aku bace dah arahan kat muka surat depan, tak perasan plak arahan yg cakap soalan 1 wajib....ramai gak yg seirama dengan aku...Tapi, setelah kitorang tgk balik, baru perasan ada arahan yg soalan 1 mesti dijawab bersama...hmmm,, pasrah jer la...tapi ramai gak yg tak jawab soalan 1 tu....pada aku soalan tu memang susah daripada soalan lain..so, tak hairanlah kalo ramai yg abaikan soalan 1 tu....Bayangkan, cadangnya nak celebrate 'MERDEKA' hari tu, terpaksa batal, sebab ramai yg agak 'tension' dengan ape yg berlaku...so, lepas exam balik tidur la...nak release tension...hahaha...Aku harap Ustaz Lutfi dapatlah mempertimbangkan jawapan yg aku jawab, walaupun aku terlepas soalan 1.... korang sume pun doakanlah aku ye...ok..syukran..


Luahan oleh: Mohammad Azri Naim bin Mohd Kamal

0 comments: