BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 10, 2009

EXAM!! EXAM!!

Pembaca sekalian, petang semalam (10 November 2009), aku meneruskan perjuangan untuk Peperiksaan Akhir Semester 1 2009 dengan menjawab soalan Bahasa Arab 2...tepat jam 2.30 petang, aku mulakan menjawab soalan yg diberi...hmm, berbanding kertas Bahasa Arab 1, kertas kali ni (BA 2) agak sukar dan memang antara soalan Arab yg 'extreme' sepanjang aku menjawab kertas peperiksaan Arab kat USIM ni....huhu...Setelah 3 jam berhempas pulas, akhirnya settle gak aku jawab soalan BA 2...pukul 5.30 ptg, pengawas peperiksaan pun kutip la kertas aku dan yg lain2...hmm, entah la, rasa tak tau nak tulis apa lagi pasal exam semalam,....harap2 dapat la aku score 'A' untuk subjek ni...insyaALLAH...pukul 2.30 ptg, hari Rabu (11 November 2009), aku akan menjawab pula soalan untuk subjek Hubungan Etnik....tunggu coretan seterusnya....

Nukilan: Mohammad Azri Naim bin Mohd Kamal

1 comments:

Anonymous said...

haish..tabik spring la same korang kerane berjaya menempuh exam selama 3 jam!! teruskan perjuangan!!