BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 2, 2009

Terima Kasih Sahabat...







Tidak lama dahulu, pada tanggal 13 November 2009, genaplah aku menyambut tahun kelahiran yang ke 19...Alhamdulillah....Semoga ALLAH merahmati hidupku dan mengampuni dosa-dosa yang aku lakukan...dan beberapa hari selepas tarikh kelahiranku, Zarkashi, Khairi, Ijat, Emy dan Afzal telah buat surprise kat aku..hehehe...Diorang semua pakat belanja aku makan di Pizza Hut....kononnya nak raikan 'Birthday Boy', sape lagi kalau bukan aku....Wah!!,, aku sangat terharu dengan ape yg diorang lakukan kat aku...Bayangkanlah, sampai resit bil pun tak nak tunjuk kat aku..nak rahsia la kononnye...huhu...ape pun, THANKS to you all....begitu juga kepada sahabat2 dan pembaca2 lain yg sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan hidupku dunia dan akhirat...moga ALLAH membalas dengan kebaikan ke atas korang semua...

1 comments:

Hilmi said...

resit ade lg kt aku..nk?claim2..hahaha