BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 4, 2009

EXAM!! EXAM!!

Hari ini, 4 November 2009, bermulalah peperiksaan akhir semester 1 bagi pelajar2 thn pertama sarjana muda dengan kepujian, sehingga 16 November 2009...hahaha, salah seorang yg merasa 'nikmat' peperiksaan ini adalah aku sendiri....hari ini peperiksaan dimulakan dengan menjawab kertas bahasa Arab 1....wah!!!...memang menyeronokkan, sebab ia subjek kegemaranku....cuma tadi semasa menjawab soalan BA1, aku agak geram sebab ada kalimah yg aku terlupa tatkala aku ingin menggunakannya, terutama ketika menulis esei....namun Alhamdulillah, berjaya jugak aku siapkan dengan masa yg diperuntukkan iaitu selama 3 jam....pembaca2 sekalian, doakanlah kejayaan aku dalam peperiksaan kali ini....esok, 5 November 2009, aku dan rakan2 lain akan menghadapi kertas Tamadun Islam dan Tamadun Asia (TITAS)....doakan agar aku mudah menjawab....nanti aku post cerita lain plak...huhu....

Nukilan; Mohammad Azri Naim bin Mohd Kamal

0 comments: