BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 15, 2009

EXAM!! EXAM!!

Pembaca sekalian, sory la, lame jugak aku tak post ape2 kat blog.....aritu aku janji nak cakap pasal hal peperiksaan aku pada hari Rabu, (11 November 2009)....Hari tersebut aku menjawab subjek Hubungan Etnik...Masa diperuntukkan selama 2 jam, bermula jam 2.30 petang...Lebih kurang sama jer format dengan subjek TITAS, ada 30 soalan objektif dan soalan pilihan esei...macam bese, aku mulakan dengan menjawab esei...Aku pilih soalan berkenaan dengan 'Peranan kerajaan, NGO dan masyarakat dalam mengeratkan hubungan antara kaum di Malaysia'...goreng jer la...hehehe...pastu, jawab soalan objektif la plak...hmmm, susah gak soalan objektif...redah je la...huhu...Pastu, siaplah sudah aku menjawab soalan Hubungan Etnik....Ok, hari Isnin, (16 November 2009), aku akan menjawab kertas yg terakhir...yeye...tapi subjek ini agak digeruni ramai..hehe....Subjeknya, Al-Madkhal ila Al-Fiqh wa Al-Fatwa...oraiit, doakan aku ye....


Coretan: Mohammad Azri Naim bin Mohd Kamal..

0 comments: