BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

EXAM!! EXAM!!

Hari ini, 9 November 2009, aku meneruskan sisa2 perjuanganku menghadapi peperiksan akhir semester 1 2009..tadi, aku menjawab 2 kertas, Bahasa Inggeris 2 dan Sistem Undang2 di Malaysia...pukul 9.00 pagi, aku dan rakan2 berama-sama menjawab soalan Bahasa Inggeris 2....masa diperuntukkan selama 2 jam dan berakhir jam 11.30 pagi...Alhamdulillah, aku berasa seronok kerana soalan yg dikeluarkan mudah untuk dijawab, walaupun ada la ckit2 susah..maklum la, nama pun peperiksaan...huhu...Namun, tadi aku nekad keluar awal pada jam 11.00 pagi, sebabnya nak baca nota law, ada yg tak abis baca lagi...hehe..so, rase riso gak la...so, rase mcm takde ape2 yg nak dibetulkan lg untuk subjek BI, aku pun keluar la dari dewan peperiksaan...And then pada petang tadi, bermula jam 3.00 petang, selama 3 jam aku berhempas pulas bersama-sama rakan yang lain untuk menjawab kertas Sistem Undang2 di Malaysia...Alhamdulillah, banyak soalan spot keluar, and just pilih jer...daripada 6 soalan, calon dikehendaki menjawab hanya 4 soalan...semua soalan esei tau...Wah!!..kebas jugak tangan aku menulis tanpa henti selama 3 jam...huhu....hmm, tu je la coretan untuk hari ini...Esok, 10 November 2009, jam 2.30 petang, aku akan menjawab kertas soalan Bahasa Arab 2 plak..ok, nantikan nukilan seterusnya ye...

Coretan oleh: Mohammad Azri Naim bin Mohd Kamal

0 comments: